Skocz do zawartości

KSIONDZ PEDOFIL

Użytkownik

Reputacja

0 Neutral

O KSIONDZ PEDOFIL

  • Tytuł
    Silver II

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Imię: Jakub Nick: Vᴀᴘᴏʀ Wiek: 17 Mutacja głosu: Tak Czas spędzony na serwerze (link do GT): https://www.gametracker.com/player/Vᴀᴘᴏʀ/145.239.20.87:27230/ Znajomość komend admina [1-10]: 7 Dlaczego ty?: Byłem adminem przez długi czas (pare miesiecy) za czasów arenek 1vs1 oraz teraz na serwerze FF, więc posiadam doświadczenie w tej dziedzinie. Duzo osob mowi ze jestem przyjazny, mozna sie ze mna posmiac jak i porozmawiac o innych rzeczach niz zabawa. Spedzam duzo czasu przy kompie więc jestem też aktywny. Posiadasz działający mikrofon: tak Składka: Dorzucę się ;) Kontakt: steam, fb, discord, ig, forum SteamID: STEAM_0:0:482922234 Czy posiadasz konto Prime?: Tak Zapoznałeś się z WYMAGANIAMI na admina?: Tak
  2. Mag-7 Justice (18zł) rich
  3. Streamer - Polski Ninja (xD) E-sportowiec- Kenny Zes
  4. KSIONDZ PEDOFIL

    Tapety na telefon

    A może coś w oko wpadnie 🤙😛
  5. na co chcesz czekać jak juz ban mi minął i jest po sprawie i został tylko tutaj ten post ?
  6. Chłopie, raz kogoś wyzwałem i to jeszcze nie stałego gracza, tylko człowieka który lata jak mu goboosting powie (i go juz nigdy nie zobaczysz) A ten cytat co podałeś to jest bardzo słuszny i wg mnie jest on dosyc broken. To tak jakby ktoś powiedział 3x "kurwa" i dasz mu bana na 7 dni |BO MOŻESZ|, bez żadnego upomnienia nic
  7. Po 1 to nie obraza tylko opis ich umiejętności Po 2 regulamin to regulamin i też powinieneś go znać tutaj masz cytat z regulaminu serwerów :) "7. Wyzywanie, obrażanie innych - upomnienie / mute lub gag / ban od 10 min do 7 dni" gdybym dostał upomnienie lub conajwyżej gaga było by git i nie miałbym problemu ale dostałem bana na 30min to już przesada z Twojej strony Po 3 zakuś miał ci robic co kazde moje wypowiedzenie się czy o co chodzi? Jest to jeden wycinek który twoj piesek zrobił, zeby sie sprzedac (tylko to potrafi :)) więcej wycinków nie ma bo więcej mu sie nie chciało lub chciał mnie upie*dolić misiaku ;* PS. Nieźle znasz regulamin XD
  8. aTwój nick: KSIONDZ PEDOFILNick osoby oskarżonej: MundkPowód (opis sytuacji) : gralem na serwerze na mirku i bylo tam z 7 gfraczy z goboostingu. Gadali o jakiś rzeczach i pytali na czacie np. czy storna działa czy coś i tak prawie co każda runde. Nazwałem ich graczami przelotowymi i wku**iającymi. Parę rund pozniej spytałem sie o jedą rzecz po czym dostałem chamską odpowiedź i ich obrazilem (przyznaję sie). Natomiast na następjnej mapie Zakuś sprowadził swojego adnioła stróża (Mundka) i spytał sie "czemu obrazam graczy?" na co ja nie odpowiedziałem bo widziałem ze siedzieli na dc i opie*dalali mi dupsko. Po czym bez ostrzeżenia dostałem bana na 30min. POZDRAWiAM SERDECZNIE Dowody: demki dd2 ok.14:40Miejsce zdarzenia: FFA de_dust2Coś od siebie: Smiechawa.tv, szkoda gadać admin serwera, opiekun discorda, zasłużony i wiele wiele innych zaszczytnych celów a nie umie adminem się posługiwać i rozdaje bany tak o, jak mu zakuś zaśpiewa :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...